Przepis na dobry biznes to nieustanny rozwój, umiejętność obserwacji, szczypta matematyki i dostosowanie się do zmiennej sytuacji na rynku. Jeśli chciałbyś odkryć nowe formy promocji, zapraszamy do rozmowy na temat działań Public Relations, które chętnie dla Ciebie opracujemy w naszej Pracowni!
Istotą działań PR jest dialog firmy z otoczeniem – dziennikarzami, branżą i potencjalnymi klientami. Dzięki temu dialogowi masz szansę opowiedzieć historię swojej usługi, przybliżyć jej wartość, podkreślić unikalność produktu i rozszerzyć swoje hasło reklamowe. Działania PR pozwalają Ci się pozycjonować w dowolnym kierunku oraz zarządzać swoim wizerunkiem i reputacją. Stworzymy Ci biuro prasowe i będziemy odpowiedzialni za Twoją komunikację.
Jak to robimy?
Działania Public Relations mają wspierać Twoje cele biznesowe, więc zaczniemy od research’u. Co chciałbyś osiągnąć? Jak chcesz być postrzegany? Z czym masz trudność – a z czym łatwość – komunikacyjną? Co o Twojej usłudze powinni wiedzieć Klienci? Dlaczego mają sięgnąć akurat po Twój produkt? Kto jest Twoją konkurencją i jakie narzędzia promocyjne wybiera? Precyzyjnie określimy grupę docelową, opracujemy odpowiedni przekaz i dopasujemy media, aby osiągnąć założone rezultaty. W swojej pracy stawiamy na kreatywny przekaz, wartość merytoryczną oraz bezpośredni kontakt z przedstawicielami mediów. Całość nadzorujemy regularnie wykonywanym follow up’em, stałym monitoringiem obecności marki w mediach i… raportujemy Tobie!
Elementy działań PR
Współpracujemy z dziennikarzami i przedstawicielami handlowymi prasy i Internetu o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Dzięki tej współpracy możemy zaproponować:
- PR produktowy – zdjęcie wraz z krótkim opisem (właściwości, cena, producent) przy artykułach i w rubrykach poświęconych danej tematyce
- merytoryczna obecność Klienta w artykułach eksperckich, wymienienie produktu/ usługi z nazwy, przy okazji dłuższego tekstu redakcyjnego, wywiady
- informacje prasowe i artykuły sponsorowane
- konkursy, prenumeraty itp. – obecność promocyjna, która ma na celu nie tylko promocję, ale też interakcję z czytelnikami
- tworzenie press packów, wysyłki kreatywne
- kampanie reklamowe w prasie i Internecie – tradycyjne i niestandardowe
Dlaczego warto inwestować w PR?
Zaufanie dźwignią handlu. Konsumenci cenią i wierzą w informacje napisane przez dziennikarza w prasie lub Internecie – jest to dla nich wiarygodne źródło informacji. W ten sposób dokonuje się zapoznanie potencjalnego Klienta z usługą/produktem, przyzwyczajanie go do marki i wytworzenie więzi prowadzącej do zakupu.
Jak policzyć efekty naszej pracy?
Działania Public Relations to nie tylko wartość wizerunkowa – efekty naszej pracy możesz łatwo policzyć w comiesięcznych raportach. Zobowiązujemy się do wygenerowania konkretnej liczby publikacji oraz przedstawimy szacunkową wartość AVE naszych działań.
Rozpocznij swój dialog z otoczeniem od zapytania o szczegóły współpracy.
Karol Konieczny
Naczelny Kreator Biznesu
+48 739 901 727
karol@pracownia360.pl