Przepis na dobry biznes to nieustanny rozwój, umiejętność obserwacji, szczypta matematyki i dostosowanie się do zmiennej sytuacji na rynku. Jeśli chciałbyś odkryć nowe formy promocji, zapraszamy do rozmowy na temat działań Public Relations, które chętnie dla Ciebie opracujemy w naszej Pracowni!

Istotą działań PR jest dialog firmy z otoczeniem – dziennikarzami, branżą i potencjalnymi klientami. Dzięki temu dialogowi masz szansę opowiedzieć historię swojej usługi, przybliżyć jej wartość, podkreślić unikalność produktu i rozszerzyć swoje hasło reklamowe. Działania PR pozwalają Ci się pozycjonować w dowolnym kierunku oraz zarządzać swoim wizerunkiem i reputacją. Stworzymy Ci biuro prasowe i będziemy odpowiedzialni za Twoją komunikację.

Jak to robimy?

Działania Public Relations mają wspierać Twoje cele biznesowe, więc zaczniemy od research’u. Co chciałbyś osiągnąć? Jak chcesz być postrzegany? Z czym masz trudność – a z czym łatwość – komunikacyjną? Co o Twojej usłudze powinni wiedzieć Klienci? Dlaczego mają sięgnąć akurat po Twój produkt? Kto jest Twoją konkurencją i jakie narzędzia promocyjne wybiera? Precyzyjnie określimy grupę docelową, opracujemy odpowiedni przekaz i dopasujemy media, aby osiągnąć założone rezultaty. W swojej pracy stawiamy na kreatywny przekaz, wartość merytoryczną oraz bezpośredni kontakt z przedstawicielami mediów. Całość nadzorujemy regularnie wykonywanym follow up’em, stałym monitoringiem obecności marki w mediach i… raportujemy Tobie!

Elementy działań PR

Współpracujemy z dziennikarzami i przedstawicielami handlowymi prasy i Internetu o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Dzięki tej współpracy możemy zaproponować:

  • PR produktowy – zdjęcie wraz z krótkim opisem (właściwości, cena, producent) przy artykułach i w rubrykach poświęconych danej tematyce
  • merytoryczna obecność Klienta w artykułach eksperckich, wymienienie produktu/ usługi z nazwy, przy okazji dłuższego tekstu redakcyjnego, wywiady
  • informacje prasowe i artykuły sponsorowane
  • konkursy, prenumeraty itp. – obecność promocyjna, która ma na celu nie tylko promocję, ale też interakcję z czytelnikami
  • tworzenie press packów, wysyłki kreatywne
  • kampanie reklamowe w prasie i Internecie – tradycyjne i niestandardowe

Dlaczego warto inwestować w PR?

Zaufanie dźwignią handlu. Konsumenci cenią i wierzą w informacje napisane przez dziennikarza w prasie lub Internecie – jest to dla nich wiarygodne źródło informacji. W ten sposób dokonuje się zapoznanie potencjalnego Klienta z usługą/produktem, przyzwyczajanie go do marki i wytworzenie więzi prowadzącej do zakupu.

Jak policzyć efekty naszej pracy?

Działania Public Relations to nie tylko wartość wizerunkowa – efekty naszej pracy możesz łatwo policzyć w comiesięcznych raportach. Zobowiązujemy się do wygenerowania konkretnej liczby publikacji oraz przedstawimy szacunkową wartość AVE naszych działań.

Rozpocznij swój dialog z otoczeniem od zapytania o szczegóły współpracy.


Karol Konieczny
Naczelny Kreator Biznesu
+48 739 901 727
karol@pracownia360.pl